Arto Paasilinnan juttupaikka

Aloitus: Teatteri
Lähettäjä: Markku Volotinen | 14.08.2001 - 16:42 |
Suurkiitos Tampereen komediateatterille, kirjailija Arto ja Terttu Paasilinnalle ja kaikille mukana Suukosken kylällä ja juhlateltassa olleille!
Olemme kokeneet sellaista mitä me pohojosen tyttäret ja pojat emme olleetkaan aimmein tienneet olevan! (tuntuvan).

Mikäli ensi kesänä, lupauksensa mukaan Komediateatteri tekee kolmannen Paasilinnansa, on pojoisen osaston vetäjälle ilmoittautunut jo yli 40 lähtijää! Vielä ehtii mukaan!

26.08.2001 kello 13.00 pidetään Tervolan maaseutumessuilla Arto Paalinnan seuran pohjoisen alaosaston perustava kokous!
Kiitokset kaikille, hyvää syksyä!
Markku Volotinen
 RE: Teatteri
Lähettäjä: Hannu | 14.08.2001 - 23:13 | Nro 1
Kiitokset myös Helsingin puolesta mukana olleille,! Vaikka väki oli vähäisempi kuin pohjoisen, sitä paremmin ja läheisemmin nautimme, kun vielä Terttu ja Arto olivat matkassamme. Lämpimät kiitokset kummallekin!
Bussikuskikin teki paluumatkasta mielenkiintoisen viemällä vanhojen linja-autojen näyttelyyn Tampereen linja-autoasemalle! Siitä suurkiitokset!
Oli ainutlaatuinen kokemus tavata Pohjoisen väkeä ja viettää yhteinen historiallinen teatteri-ilta Komediateatterissa. Sävähdyttävä kokemus oli, kun näytöksen jälkeen Arto Paasilinna nousi lavalle. Siinä väreet kulkivat itse kunkin selkäpiitä pitkin ja tippa valahti silmäkulmista. Iliman muuta, ens vuonna uuvestaan, se on sitten sovittu. Kunhan Komediateatteri pykää kesäksi uuden näytelmän mestarimme runsaasta tuotannosta.
Kohta ilmestyvässä Rutjanlinnassa on kuvia ja kertomus tuosta erinomaisesta retkestä. Tällainen kiva hauskanpito on yksi seuramme perustarkoituksia, tutkailemme nyt Pariisia, mutta sitä ennen on Tervolan messut, Turun kirjamessut ja Helsingin ensimmäiset kirjamessut, joilla olemme kaikissa mukana... Pariisin matkasta myöhemmin enemmän täällä sekä Rutjanlinnassa. Ajankohta olisi 16-18.11.2001, joten pankaahan jo kalentereihinne muhimaan.

Terveisiä kaikille, hyvää kesänjatkoa!
Hannu Hirvikoski
 RE: Teatteri
Lähettäjä: Arto Paasilinna ® | 24.08.2001 - 10:19 | Nro 2
Tervehdys!
Markku Volotisen ja Hannu Hirvikosken kaavailut ensi kesän tapaamisesta tuntuvat hyviltä minunkin mielestäni. Olihan Tampereen kokous ja teatteriesitys todella mukava ja lämmin kohtaaminen. Voisi ajatella, että myös tulevina kesinä nimikkoseura tapaa ja pitää jonkinlaisia kesäpäiviä romaanieni pohjalta dramatisdoitujen esitysten lomassa.
Parhain terveisin
Arto Paasilinna