Arto Paasilinnan juttupaikka

Aloitus: Vuoden vaihtuessa!
Lähettäjä: Markku Volotinen | 16.12.2005 - 14:52 | |
Toimintarikas vuosi on lopuillaan ja uuden suunnittelu on hyvässä käynnissä. Mieleeni on jäänyt kuluneelta vuodelta innostavia ja mukavia ja suuriakin tapahtumia. Haluan kiittää APS:n toimihenkilöitä, ennenkaikkea Hannua, aktiivisesta toiminnasta, suurenmoisesta lehdestä sekä elämänläheisestä osallistumisesta eri toimiin ja tapahtumiin. Itse olen saanut osallistua, olla mukana ja nauttia.
Isä Mitro Revon sanoin toivotan kaikille yhteisöllisyyttä, aitoa läheisyyttä ja avoimmuutta, siitä saame voimia jokaiseen aamuun!
Hyvää Joulua ja Onnekasta Uutta Vuotta 2006 toivotelee pohjoisen kylän päällikkö Markku Volotinen ja Salme Puolakka LumiLinna -kaupungista!
 RE: Vuoden vaihtuessa!
Lähettäjä: Hannu/Hallitus | 23.12.2005 - 11:21 | 1 | |
Kiitän pohjoisen kyläpäällikkö Markku Volotista mukavista sanoista ja haluan yhtyä Joulun tervehdyksiin omasta, Arto ja Terttu Paasilinnan sekä seuran hallituksen puolesta. Mielenkiintoinen vuosi 2006 on meitä jälleen odottamassa, joten terveyttä, iloa ja mukavia hetkiä läheisten seurassa.

Hannu

Kirjoita vastaus: